• خدمات عمومی
      ایمنی و محیط‌ زیست
      با توجه به اهمیت محیط زیست در کیفیت زندگی و سلامتی انسان، یکی از مأموریت‌های پر اهمیت این شرکت مراقبت از این میراث ارزنده ی نسل‌های آینده است. به همین منظور واحد توسعه پروژههای ایمنی، کیفیت، محیط زیست(HSE) ضمن توسعه پروژه‌های مختلف بازرسی کیفی در صنایع در زمینه پیاده‌سازی و استقرار مدل‌های ارزیابی HSE و رتبه‌بندی انرژی، آموزش و مشاوره و ... در کل صنایع نیز خدمات ارائه می‌نماید .
      آموزش
      بخش آموزش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، دوره‌های آموزشی را با بهره‌گیری از اساتید معتبر و مجرب، و با هدف افزایش کارایی و بهره‌وری شرکت برگزار می‌کند. این بخش در طی فعالیت‌های خود صدها نفر از کارشناسان و مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها را در راستای نیازهای آن‌ها آموزش داده است.
      پیگیری مشتریان(FU)
      در دنیای امروز پیگیری مشتریان بخش جدایی ناپذیری از ارائه محصول و خدمت می‌باشد. با در نظر گرفتن منافع دو طرفه سازمان و مشتریان نیاز است جهت وفادار نگه داشتن و نیز افزایش رضایتمندی مشتریان، پیگیری‌های لازم پس از ارائه محصول یا خدمت انجام گیرد.
      بازاریابی تلفنی فروش خدمات
      رای تعریف بازاریابی تلفنی می‌توانیم بگوییم بازاریابی تلفنی(گاهی اوقات به‌عنوان فروش داخلی و یا فروش تلفنی نامیده می‌شود) یک روش بازاریابی مستقیم است که در آن فروشنده تلفنی مشتریان احتمالی را تشویق می‌کند که کالا ها و خدمات را بخرند. در واقع بازاریابی تلفنی فرآیند استفاده از تلفن برای تولید و ایجاد سرنخ‌های فروش(Lead Generation)، ایجاد فروش یا عمل جمع‌آوری اطلاعات بازاریابی می‌باشد.
      عارضه یابی رضایت‌مندی مشتریان سازمان‌ها
      تجزیه و تحلیل علل ریشه‌ای حوزه رضایت‌مندی مشتریان سازمان روشی جهت کشف علل ریشه‌اینارضایتی، مشکلات و عدم انطباق­‌های موجود در یک فرآیند در راستای شناسایی و بهبود نقاط ضعف آن می‌باشد. از این طریق می‌توان ریشه نارضایتی را شناخت و راه حل‌های دائمی جهت جلوگیری از تکرار این موارد پیشنهاد داده و در نهایت اثربخشی اقدام اصلاحی مورد نظر را مورد بررسی قرار داد.
      اندازه گیری و ارتقاء رضایت مشتریان سازمان‌ها
      بی شک توجه به شاخص رضایت مشتری سنگ بنای یک کسب و کار پویا بوده و باعث تداوم موفقیت آن در آینده می‌گردد. شناسایی وضعیت فعلی سازمان و برنامه‌ریزی در جهت بهبود شاخص رضایتمندی مشتریان از جمله راهکارهای توسعه کسب و کار هر سازمان در دوران فعلی می‌باشد.
      طراحی مدل و ارزیابی رضایت کارکنان
      با افزایش رضایت کارکنان سطح خدمت‌رسانی به مشتریان بهبود و این امر موجب افزایش رضایت و وفاداری مشتریان و نهایتاً افزایش سود سازمان خواهد شد. عوامل سازمانی، محیطی، فردی و ماهیت کار از جمله عوامل تاثیرگذار بر رضایت کارکنان می­‌باشد.
      تحقیقات بازاریابی
      تحقیقات بازاریابی فرایندی است که سازمان را به بازار از طریق جمعآوری اطلاعات مرتبط میکند. اطلاعات حاصله از تحقیقات بازار در کنار تجربه شما و دانش مدیران، راهنمای ایشان در اخذ تصمیم‌های درست به شمار می‌آید.
      پروژه‌های ارتقاء و استانداردسازی
      این بخش با هدف استانداردسازی، ارزیابی و ارتقا سطح خدمت‌رسانی و ارائه خدمات در زمینه کسب و کار به شرکت‌های و سازمان‌های مختلف تولیدی و خدمات ایجاد شده و با توجه به گستردگی مفهوم خدمات، دامنه وسیعی از مشتریان را در بر می‌گیرد.
      کلینیک کسب و کار
      کلینیک کسب و کار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با بهره‌گیری از مشاوران حرفه‌ای و مجرب و با هدف شناسایی عارضه‌های موجود در کسب و کار سازمان‌ها اقدام به ارائه خدمات در حوزه‌های ...
      سیستم‌های مدیریت کیفیت
      این بخش با هدف استانداردسازی و بهبود عملکرد سازمان‌ها، پیاده‌سازی استانداردهای مدیریت کیفیت را متناسب با نیازهای هر سازمان و با استفاده از مشاوران زبده و کارآزموده انجام می‌دهد. سازمان‌ها می‌توانند با انتخاب حوزه فعالیت خود و با کمک مشاوران ما، مناسب‌ترین و به روزترین استانداردهای ملی و بین المللی را پیاده‌سازی نمایند.
      بازرسی و ارزیابی ایمنی و محیط زیست
      با توجه به اهمیت محیط زیست در کیفیت زندگی و سلامتی انسان، یکی از مأموریت‌های پر اهمیت این شرکت مراقبت از این میراث ارزنده‌ی نسل‌های آینده است.
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران می باشد.
مجری : پورتال سامان